Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Говорити про комунікації українського бізнесу за кордоном можна багато. І хоча кожна країна має свою специфіку, а кожна галузь і, тим більше, компанія, свої особливості, є певні загальні риси, до яких варто дослухатися.
Використовувати походження можна і потрібно в окремих випадках. У тих, коли репутація країни і галузі несе додаткові вигоди. Наприклад, купуючи джинси Levi’s долучає до частинки американської мрії, а келих французького вина - до витонченості та смаку. Втім, якщо айдентика бренду країни не до кінця сформована, як, наприклад, в України, є свої плюси та мінуси.
У міжнародній лекції EBA, спікери PRHub для украЇнського бізнесу, що працює за кордоном з Австрії та Латвії діляться своїми думками щодо того у яких випадках розповідь про походження допомагає і що робити, якщо ні.