Комунікації для українського бізнесу у Європі.

Комунікації за кордоном для українського бізнесу не завжди такі ж легкі і очевидні, як вдома. Культурні особливості та мовні перешкоди, незнання місцевого медіалендскейпу та відсутність зв'язків стримують розвиток компаній та досягнення бізнес цілей. Для підсилення комунікацій українського бізнесу за кордоном PR агенція M&P Communications об’єднала агенції з 14 Європейських країн у проєкті “PRHub для українського бізнесу за кордоном”.

Як почати комунікації на міжнародних ринках

У межах цієї ініціативи учасники проєкту проводять вебінари та он-лайн зустрічі, на яких діляться досвідом про локальні комунікації на ринках Європи - особливості, помилки, можливості.  
Під час нещодавньої дискусії “Комунікації в Європі: міфи та реальність” експерти провідних комунікаційних агенції з Австрії, Румунії, Латвії та України обговорювали ключові аспекти, які українським компаніям необхідно враховувати при виході на висококонкурентні та розвинені ринки Європи.
Експерти зазначили, що для того, щоб почати комунікувати ефективно потрібно:● Реально оцінити зусилля, необхідні для закріплення на європейському ринку, та визначити, чи є місце для продукту компанії на цільовому ринку.● Створити місцеву команду, яка знає і розуміє локальні особливості комунікацій. При цьому важливо враховувати особливості ринку праці в Європі, де спостерігається дефіцит працівників. А для цього важливо створити бренд роботодавця, щоб бути привабливим для потенційних співробітників.● Приділити увагу тому, що для того, щоб бути лідером на ринку важливо стати лідером думок. ● Бути стратегічним та терплячим. На перенасиченому європейському ринку потрібен час та регулярні зусилля для того, щоб отримати visibility, яка призведе до подальшого інтересу до компанії та її перших осіб. ● На європейських ринках, особливо на ринках невеликих країн, важливо доносити не лише маркетингову інформацію. Для того, щоб отримати лояльність стейкохолдерів у країні важливо комунікувати за принципом “хто ти”, “що ти робиш “ і “твої принципи”. Лише маркетингових та точкових комунікацій, моживо, і достатньо, щоб вийти на ринок, але недостатньо, щоб закріпитися на ньому надовго. 
Основні помилки, які роблять українські компанії ● Нехтування комунікаціями, віддаючи перевагу продажам і рекламі. ● Переоцінка маркетингових комунікацій. ● Багато комунікацій на початку і затишшя у подальшому. 
PR Hub планує регулярні освітні заходи та безкоштовний консалтинг щодо комунікацій у Європейських країнах. А розвиток мережі на країни Скандинавії, США, Великобританію та Південну Європу посилити українські компанії у цих країнах.