Корпоративні інфлюенсери - як мотивувати їх стати корпоративними амбасадорами.

Перенасиченість Європейських ринків полягає не лише в перенасиченні продуктом. Вона полягає і в перенасиченості інформаційного поля, яке роками наповнювалося історіями про компанії, які працюють там роками, якщо не десятиліттями (чи століттями). І для того, щоб прорватися до уваги журналістів, медіа інфлюенсерів, і, в результаті, до цільової аудиторії, кожен інструмент має окрему вагу. Тим більше що P2P комунікації викликають більше довіри. Наші партнери з німецької PR агенції AKIMA розповідають, як залучити корпоративних інфлюенсерів до співпраці і підвищення ефективності комунікацій. 

Illustration

Інфлюенсери стали потужною силою в світі маркетингу. Але забудьте про зірок Instagram і YouTube-знаменитостей. Справжня сила в руках людей, з якими ви, швидше за все, стикаєтеся кожен день в офісі – корпоративних інфлюенсерів. Ці співробітники є прихованими суперсилами кожної компанії і чекають, щоб їх відкрили.
Що таке корпоративні інфлюенсери? Діти, одягнені як супергерої, символізують корпоративних інфлюенсерів, які є суперсилами кожної компанії. Це ті колеги, які діляться особистим досвідом у власних профілях у соціальних мережах і таким чином публічно представляють своє робоче місце та професійне життя. Це робить їх цінним доповненням до корпоративних комунікацій.Як корпоративні інфлюенсери надихають корпоративні комунікації? Своєю діяльністю вони розширюють ролі прес-секретаря та відділу маркетингу.
Вони можуть зробити величезний внесок, будучи:● автентичними: Вони виступають людським обличчям компанії; звітують із перших вуст про свій досвід, проекти та успіхи. Це не тільки переконує, але й створює довіру.● підвищують видимість: Корпоративні інфлюенсери будують власну мережу, яка часто сягає набагато далі, ніж корпоративний канал. Таким чином, вони підвищують впізнаваність бренду та сприяють відносинам із зацікавленими сторонами.● задають і очолюють теми: Часто співробітники, активні в Інтернеті, мають експертні знання у своїй галузі. Діляться ними, вони не лише вражають, а й показують, що компанія наймає провідних фахівців. ● зміцнюють бренд роботодавця: У час, коли кваліфікованих фахівців бракує, корпоративні інфлюенсери малюють яскравий, позитивний портрет корпоративної культури та розкривають систему цінностей. ● поглиблюють залученість співробітників: Вони багато спілкуються, діляться дописами, і часто менш активні колеги долучаються. Їх часто підтримує навіть постійна комунікаційна команда. Коли виникає внутрішня спільнота, почуття цінності поглиблюється для всіх у компанії. ● економлять на маркетингових витратах: Як грубий орієнтир: якщо компанія планує близько двох з половиною годин на тиждень на одного корпоративного інфлюенсера, це означає, що 16 інфлюенсерів мають потужність однієї повної ставки.
Чи їхнє завдання - збільшити охоплення профілю компанії? Так і ні. Звучить заплутано? Дозвольте пояснити: Звичайно, амбасадори бренду є потенційним важелем для підвищення впізнаваності корпоративного акаунту. Багато компаній мають саме цю мету на увазі, коли розробляють свої програми корпоративних інфлюенсерів. Однак вони часто зазнають невдачі. Одна з найпоширеніших причин полягає в тому, що співробітники виступають лише в ролі «повторювачів», підсилювачів корпоративного каналу. Що тоді видно в стрічці новин? Дописи на зразок «Гей, ми на виставці XY» або «Дивіться, наш бос був процитований у Handelsblatt» – здебільшого це не дуже цінний контент. Тому такі дописи рідко приводять до жаданого результату. Адже особливо в професійних мережах, таких як LinkedIn, фокус змістився – у бік людини. У центрі уваги – діалог, обмін і релевантний контент.

Що робить програму корпоративних інфлюенсерів успішною?

КРОК 1: ВИЗНАЧТЕ СВОЇ ЦІЛІ Дитина в діловому костюмі зі стрілами та луком влучає в ціль. Цілі програми корпоративних інфлюенсерів мають бути чітко визначені, а успіхи – вимірюватися. Чого ви хочете досягти за допомогою своїх корпоративних інфлюенсерів? Ви хочете підвищити впізнаваність бренду, збільшити охоплення своїх повідомлень, задавати теми та очолювати їх, чи зосереджуєтеся на брендингу роботодавця? Лише коли ви чітко розумієте конкретні цілі, ви можете адаптувати стратегію та заходи відповідно.
КРОК 2: ВИМІРЯЙТЕ УСПІХ Визначте відповідні ключові показники ефективності (KPI). Ці показники допоможуть вам відстежувати реальний прогрес і оцінювати, чи ви досягаєте цілей. Подумайте не лише про такі показники, як кількість підписників, охоплення дописів і як часто співробітники взаємодіють, а й про вимірювання якості, вашої репутації та довіри – звичайно, також про задоволеність ваших клієнтів.
КРОК 3: ВИЗНАЧТЕ ВІДПОВІДНИХ КАНДИДАТІВ У вас є різні способи знайти відповідних людей. Спитайте тих, хто вже публікує повідомлення бренду у своєму профілі, наприклад, тому що вони виступають спікерами або звітують про свою роботу в соціальних мережах. Ви також можете звернутися до тих експертів, які досі просувають власні теми. У регулярних розмовах про розвиток можна з'ясувати, як вони ставляться до компанії і чи готові вони працювати для неї. Зверніться безпосередньо до своїх бажаних кандидатів!
КРОК 4: НАДАЙТЕ ВПЕВНЕНІСТЬ Рекомендації – це цінна допомога. Що дозволено, а що ні? Ці питання хвилюють корпоративних інфлюенсерів. Тому варто прояснити їх заздалегідь. Це включає також пропозицію, який тип контенту вони можуть публікувати і на які теми вони можуть висловлюватися. Не встановлюйте межі занадто вузько: Лише той, хто може формувати власні дописи, здається автентичним.
КРОК 5: НАВЧАННЯ ТА ПІДТРИМКА Передайте своїм корпоративним інфлюенсерам необхідні знання про те, як найкраще поводитися в соціальних мережах. Надайте їм рекомендації. Це полегшує забезпечення того, щоб дописи відповідали цінностям і цілям компанії. Регулярна підтримка та конструктивний зворотний зв'язок також сприяють їхньому розвитку.
КРОК 6: ДУМАЙТЕ СЕРЕДНЬО- ТА ДОВГОСТРОКОВО Програма корпоративних інфлюенсерів – це не одноразовий проект, а постійний процес. Регулярно вимірюйте успіх і оптимізуйте свої дії на основі отриманої інформації. Знайдіть час, необхідний для ретельного аналізу даних.Корпоративні інфлюенсери - це не короткочасний тренд Вони є стратегічною необхідністю. Завдяки їм більше людей бачать компанію і вчаться довіряти їй. Вони представляють її як привабливого роботодавця і перетворюють колишніх незнайомців на фанатів. Але для цього вони мають залишатися активними. Якості, які ви повинні шукати у своїх співробітниках, якщо хочете впровадити програму корпоративних інфлюенсерів: витривалість і бажання спілкуватися в соціальних мережах. Цінні дописи можна навчитися створювати.Але як створити успішну програму корпоративних інфлюенсерів? І як знайти відповідних амбасадорів бренду? Ви можете дізнатися про це в моїй Білій книзі, яку можна безкоштовно завантажити.